Beste mede-forummers,
gisteravond was het lekker weer, dus ik dacht laat ik eens een stukje rijden. De motorfiets is natuurlijk niet alleen om op te poetsen
Na ongeveer 10 minuten rijden merkte ik dat de motor moeilijk vooruit ging en op een gegeven moment rook ik een brandlucht.
Ik heb de motor aan de kant gezet en zag dat er rook uit de achterrem kwam. Uiteraard geen gereedschap meer, dus de ANWB maar gebeld.
De beste meneer had de rem al snel los, de zuigers zaten muurvast. Ik vertelde 'm dat ik de klauw maar moest reviseren en hij zei dat ik beter een nieuwe kon kopen en dat zo'n complete klauw via alibaba niet duur was en bijna net zo goed als een originele.
Aangezien ik hier geen ervaring mee heb vroeg ik me af naar jullie mening hierover? Kan ik de achterremklauw beter reviseren of een nieuwe imitatie kopen? Mijn gevoel zegt dat ik beter mijn eigen klauw kan reviseren, beter een origineel onderdeel dan een imitatie toch?
Als ik 'm zou willen reviseren, waar kan ik dan het snelste aan de nodige onderdelen komen denken jullie?
Groet,
Ozkan