Phoenicx:
Accu zit motorblok / Ignitech ontsteking / LED knipperlichten, incl. relais / relais etc. onder de tank / digitale teller
De accu onder het motorblok, toch? Is misschien niet het grootste probleem, maar de spanningsregelaar moet ook ergens komen. Liefst daar in de buurt. De rest zou m.i. ook wat verder weg kunnenkomen, zekeringen etc. Wel goed in de gaten houden dat het verplaatsen van de 12 volt-plus absoluut veilig en schuur-vrij van het frame ligt...
LED knipperlichten? Geen probleem
Digitale teller..... Opnemer is de uitdaging, denk ik.
Een ignitech is in principe overal te plaatsen. Het punt is een beetje, waar heb je ruimte?
Het is een ding om alle overbodige zaken van een CX te halen, maar soms heb je gewoon ruimte nodig om min of meer noodzakelijke dingen als een kabelboom of zo weg te werken. Jammer hé? Die regelgeving in Nederland. Anders kon je zoveel andere dingen ook weglaten.... koplamp, knipperlichten, remlicht......
Wat wel weg kan is de bedrading rond het groene stekkerblok. De diode en de zekeringen kunnen zonder veel problemen ergens anders ondergebracht worden. Als je van gevaar houd zou je die zelfs kunnen weglaten (diode) en doorverbinden (zekeringen)
Harmony,
Hans.
( die het wel een interessante uitdaging vind )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken