Hoi Nikki,
Een nieuwe kabelboom ? Niet doen, en die honderden euro's kun je ook bij mij afgeve..... Euh....
Overnieuw...
Als ik het zo lees dan is het een Custom, en daar zit de 7 volt regulator tussen de kilometerteller en de toerenteller. De temperatuurmeter is in de toerenteller geintergreerd. Ja toch ? ( ik word vast wel gewezen op fouten door overige lezers)
De toeren teller = mechanisch apparaat , vervangen door een toerenteller van een 'C'
7-Volt circuit controleren. bij contact 'aan' staat er 7 volt (of ietsjes meer of minder) op de gele draad.
Wanneer simpelweg de draden van de meter worden doorgeknipt, EN het contact stond aan, kan er sluiting ontstaan. Dus: check de zekeringen.
Draad vanaf de rem naar de accu trekken klinkt erg vaag... Geen idee waar dat voor nodig was.
Als ik het zo lees dan zou het allemaal binnen redelijke tijd/geld verhoudingen opgelost moeten/kunnen zijn. Want, bemoedigend: het heeft gewerkt, dus het kan hersteld worden tot de situatie voordat de man met de kniptang een ravage aanrichtte.
Het enige probleem: Ik zit in Ede en da's niet echt vlakbij Beverwijk, anders zou ik best eens naar het probleem willen kijken.
Enne, is het een CDI, of een Transistor model? Een kastje iets groter als een pak speelkaarten onder het zadel is een CDI model, twee kleinere blokjes wijst op een Transistor model.
Niet dat het veel uitmaakt in de bedrading voor knipperlichten etc. maar toch wel interessant om te weten.
Harmony,
Hans.
( die wel van zo'n puzzel houd )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken