Dat is niet leuk.... Jaren geleden in dezelfde buurt (nou ja, 150 km verderop) ook stroomstoring gehad. Toen was het de glaszekering die intern defect was.
Maar in elk geval zijn het niet de uitgevoerde reparaties aan de ontsteking die de geest hebben gegeven. Ik ga er even vanuit dat de Ignitech juist is aangesloten, en dat daar geen oorzaak kan zitten.
Het koplamp wijzigen verhaal zou, bij 'echte' blunders, ook veel eerder en duidelijker een storing hebben gegeven. Dus ik ga er even vanuit dat daar ook geen probleem zit.
Blijft over: wat dan wel?
Jaren geleden had ik een zekering die er om onverklaarbare redenen uitfloepte. Het bleek een loszittend contactje in de linker schakelset te zijn, wat soms, bij draaien aan het stuur, net contact maakte met het metaal van het stuur. Het duurde wel even voordat ik daar achter was ....
Wat JiMi zei heb ik ook al eens gezien. Om het balhoofd heen doorgesleten isolatie. Als ik je storingsverhaal zo lees is dat het meest waarschijnlijke. Maar het hoeft niet noodzakelijkerwijs bij het balhoofd te zitten...
Ik ben benieuwd, hou ons op de hoogte.
Harmony,
Hans.
( vindt spanning niet zo heel spannend op een CX )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken