Valse lucht, klemmende zuiger, vlotter niveau te laag? Klinkt als te arm. (niet toevallig een opening voor vacuumkraan die nu open staat?)
Synchroniseren met de schuifmaat is een methode die ik niet ken voor deze carburateurs. Ik kijk naar de onderste rand van de gaskleppen en hoever die af staan van het kleine gaatje voor stationair, als dat aan beide zijden gelijk zit je meestal al redelijk goed.
Ik heb ook nog wel een setje dat je (minstens) kan lenen maar die heb ik niet getest en/of open gehad. Enige bekend redelijk goede setje dat ik op 't ogenblik heb zit momenteel in de test-motor hier, maar mocht je er helemaal niet uit komen kunnen we die er voor SJK best even uit schroeven, zien we daarna wel verder.
Plezier, Frans.
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰