maes:
wat wel vreemd is als ik al stilstaand de motor in toeren trek dan gaat dit wel vlot tot max toeren.. het is eigenlijk enkel moeilijk om hogere snelheden te halen ,bv een auto inhalen is bijna onmogelijk
Klopt, is mijn ervaring ook. Ooit met een CX met soortgelijke problemen op reis geweest. Het ging prima, totdat ik sneller als 110 wilde gaan. Gek genoeg draaide in de 4de versnelling de boel netjes tot (ver) over de 5500 tpm.
CX-en hebben vaker problemen als je de carburateurs gaat wijzigen vanwege een beter uiterlijk en/of hogere prestaties. Soms gaat het goed, maar soms gaat het ook helemaal niet......
Dus, wat MAST zei: doormeten. En een Ignitech is Plug&Play, echt makkelijk, zelfs ik heb het gedaan. Niet op mijn 'gewone' CX, maar op een reserve CX.....
Harmony,
Hans.
( die gelukkig een gewone CX heeft, zonder exoten in de brandstoftoevoer )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken