Het komt wel eens meer voor, meestal loopt het goed af met alleen wat krassen op de buitenkant van het vliegwiel. Dat vliegwiel niet meer gebruiken in ieder geval want er ligt nu minsten één magneet los aan de binnenkant.
Waarschijnlijk heeft iemand er nog wel eentje voor je, anders idd eentje kopen op de gebruikelijke adressen. Let wel opdat je goede uitvoering krijgt, vliegwielen voor CDI zijn anders dan van een CX500 met transistor ontsteking. De goede hebben een koperen knopje aan de buitenkant voor de ontsteking pulsgevers, de TI uitvoering hebben die niet en dan doet je ontsteking het niet meer.
Als je er geen kunt krijgen kan ik ook nog wel eens zien wat ik nog heb liggen, dan hoor ik 't wel (PB graag)
succes, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰