die pick up spoelen heb ik nog nooit kapot gezien.
En ik ben nu toch al een tijdje bezig met de cx500.
Ik heb het niet over de 4 spoeltjes achter op.
Maar over de twee grote pick up coils net buiten het vliegwiel.
Wel heb ik ooit mee gemaakt dat ze kapot waren gedraaid, of gedrukt.. maar dat heeft te maken met onhandig sleutel werk...
Dan nog iets....
Als je iets terug kijkt hier op de site,,, en je kijkt op mijn you tube kanaal,,, dan kun je zien dat ik nu twee problemen probeer op te lossen met andere onderdelen.
Ten eerste lijkt het gelukt te zijn dat ik twee andere cdi units gebruik,, die aangesloten zijn op de bestaande pick up coils....
Test uit slagen zijn er nog niet echt,,, maar wat ik tot nu toe weet is veel belovend...
Dan een andere type dynamo... ik heb die vandaag getest,,,, tot 11,000 toeren,,, en wat blijkt,,, de cx500 blijft het gewoon doen.
Dus ook daar is er misschien een optie voor handen..
Echter ik snap jouw storing niet helemaal... laad hij nu wel of niet bij....
En is er via de gele draden nu wel weerstand of geen weerstand te meten....
Meer info, kijk op mijn site, kijk op you tube, en of mail naar marcobecker@zonnet.nl
Wel wil ik mee geven dat hier op de site ook mensen zijn die heel goed weten hoe de cx500 werkt..
Dus ja kan hier natuurlijk ook mailen, echter ik zelf ben hier niet altijd op de site.
Groetjes marco
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html