Gerard lebbink:
weet je ook welk draad je moet meten en wat de waarde moet zijn?
Euh... Ja, dat weet ik.
De groene draad is de massa, NUL, dus
De zwarte draad is boordspanning, 12 volt na contactslot.
Blijft over de gele draad, en die moet, je raad het al, 7 volt (mag ietjes verschillen) zijn.
Neem je multimeter. Stel deze in op een waarde die hoger ligt dan de 7 volt, dat kan 10 of 12 of 20 volt zijn, en zet de meter op gelijkspanning meten. =
De zwarte draad van de multimeter gaat op de massa van de motor, dat is groene draad
De rode draad van je multimeter gaat aan de gele draad van de 7 volt regelaar.
Wanneer je nu het contact van je CX aan zet moet je vrij precies 7 volt meten
Misschien helpt
DIT een beetje.
Harmony,
Hans.
( LTS-electro, jaren geleden )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken