lastig verhaal dit....
vraag, meet eens of er een ander probleem is.
Ik vraag mij af of er een wervel stroom van uit de dynamo richting de cdi unit gaat.
Dat houd in dat er een lek spanning in de dynamo is naar massa.
Wat je kan doen is de massa na lopen, verbeteren van het blok naar de accu en frame. Hierdoor ontzie je de groene draad die naar de cdi unit loopt.
Er valt mij ook wat anders op.....stekker ignitech, heeft maar 1 door lus???? waarom niet 2 ??????
zie gele en bruine draad.
massa blok, lek spanning na meten.
pak dynamo stekker drie gele draden. Meet deze naar massa achter op blok. Weerstand. Je mag hier geen weerstand door meten, oneindig hoog.
Meet je een weerstand, dan is dynamo kapot.
Eventueel test, trek stekker drie gele draden los, en kijk of ignitech wel werkt. Start blok, kijk of er nu wel leven in zit.
is dynamo goed, is er geen verschil. dan de vraag waarom ignitech het niet doet. Ik kom dat weer terug op die draad brug, gele en bruine draad. Waarom zie ik die niet bij de bruine draad?
Over de programmering, uitlezing kan ik niks vertellen, heb ik geen verstand van.
test, voorstel, eventueel cdi unit marco becker er in pluggen, kijken wat het doet. mail je adres eens? marcobecker@zonnet.nl
Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html