Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

wie heeft het?

Schrijver cx5001981
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 april 2004 21:06 
na lang zoeken ben ik er ijndelijk uit.Na lang zoeken heb ik het toch gezonden. Steeds ge zocht naar dat ratelend geluid dat van de disterbutie ketting moest komen. nu na lang zoeken er achter gekomen dat het van de nokkeas busjes komt welke moeten worden vernieuwt. nu is mijn vraag de volgende ,is er iemand die mij daar aan kan helpenen of weet eaar ik die kan bestellen? Ik zouw er erg mee ge holpen zijn wie helpt mij?

Schrijver cx5001981
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 april 2004 11:19 
probleem op ge lost is zo stil alseen dief in de nacht

Schrijver idsart
Gast 
#3 | Geplaatst: 22 april 2004 12:35 
Hoi cx5001981, vertel daar eens meer over. Heb ook een cx met een ratelend geluid en de nokkenaskettingspanner is okay.
Idsart

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 april 2004 21:25 
Was het de koelfan voorop de nokkenas die los was gekomen van het aluminium 'hart' ?

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver cx5001981
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 mei 2004 21:12 
sorry dat je even hebt moeten wachten,
Ik heb de halve wereld ggek ge maakt met dat ratelend geluid, Maar ik ben er wel uitgekomen, wat heb ik nu gedaan als eerste mijn kleppen gesteld,
en daarna de kettingspanner dat ratelen was toen al ge halveerd. vervolgens heb ik de nokkenas en tuimelaars verniewt [gerevizeerd]
opnieuw de kleppen gesteld en hopla alles als nieuw kreeg een complimend van de honda dealer die alles iuter aard voor mij alles ge kontroleerd heeft [gratis] wat ik wel weet te waarderen uiteraard nu nog even wachten en dan op vacantie groeten harry cx 5001981

Schrijver cx5001981
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 3 mei 2004 21:16 
ik zal voortaan wat rustiger typen scheelt in de fouten harry

Schrijver JosvanR
Gast 
#7 | Geplaatst: 3 mei 2004 21:48 
Hallo Harry,

Met fouten kunnen we het ook wel lezen hoor! Het gaat erom wat je te melden hebt en niet hoe je het meldt. Ik ben benieuwd wat je voor de de nokkenas hebt betaald. Is het een nieuwe of gereviseerde? En de tuimelaars? Wat heeft het je totaal gekost? Mijn CX tikt namelijk ook behoorlijk en het lijkt me op termijn wel eens aardig om het zaakje te reviseren.

Schrijver jasper
Gast 
#8 | Geplaatst: 2 juni 2004 14:27 
en wie is die dealer????
mijn dealer berekent zelfs nog de tijd die hij nodig heeft voor het schrijven van de rekening! (bij wijze van spreken, dan...)

Schrijver cx 5001981
Gast 
#9 | Geplaatst: 6 juni 2004 21:32 
ben er klant vanaf mijn eerste nieuwe honda een dreem 305 van 1959 dus dan weet je het wel de dealer is motorhuis flipsen tilburg met een monteur die 2 maal als beste mont uit de bus kwam en 1 keer 2 dus tel uit je winst groeten harry cx5001981

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 wie heeft het?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven