Waarschijnlijk zit de nippel zelf onderin dicht. Je kan dan ook een knoeiboel riskeren en de nippel er helemaal uitdraaien om het gaatje onderin open te maken (dat zit in de schuine kant van het conische puntje) Beste is een bekend goede (open, doorblaasbaar) nippel bij de hand te hebben en die er direct in te draaien.
Als je pech hebt zit het onderin in de remklauw zelf dicht als door AK hierboven al beschreven, dan komt er niks uit als je de nippel er uit schroeft. (veiligheidsbril op als je dat probeert door te persen!)
De botte manier : remklauwen er af, met de pomp de zuigers er uit drukken. Om en om tegenhouden met steeds dunnere plankjes/dingetjes. Dat geeft ook een knoeiboel als de eerste er uit komt, maar daarna kan je op je gemak bekijken hoe zuigers en seals er bij staan en waarom die nippel dicht zit.
Plezier en denk om de verf met die DOT4, Frans
(zelf ook net nieuwe seals besteld voor de K2, die remt voor goed maar handel voelt aan als blok hardhout
)
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰