Dag Allemaal.
Hartstikke bedankt voor de feedback.
Excuses dat het even duurde voordat ik kon antwoorden, maar andere zaken hielden me even bezig waardoor ik hier even niet kon zijn.
Ik had even bij de links gekeken en stond verbaasd dat er nog zulke onderdelen te verkrijgen zijn.
Nou was dat geen optie geweest, want door de corona heb ik al 7 maanden geen inkomen meer, dus zijn die prijzen iets te veel nu.
En is het belangrijker om in ieder geval je dak boven je hoofd te houden boven je motor.
Koen bedankt dat je er nog eentje hebt liggen, maar ik heb zelf de oplossing dichterbij gehad als dat ik wist..
Ik heb er zelf nog een complete unit liggen.
Ik heb ooit een jaar of 12 geleden ( schat ik ) een aantal zaken 2e hands opgekocht.
Een cardan, kabelboom, een complete set carburateurs, wat klein spul en inderdaad, een links en rechts handvat met bijbehorende schakelaars en kabels.
Door mijn verhuizing ben ik dat helemaal uit het oog verloren ( zat in zo'n doos waar je niet inkijkt, maar wel wegzet )
Toevallig dat ik door iets anders te zoeken ( accu druppelaar die ik nu kwijt ben
) de doos ineens open trok en met verbazing zag wat er inzat.
Dus ik kan in ieder geval aan de slag.
Het zal nog wel een dingetje worden, want ik ben wel een boel jaartjes van het sleutelen af.
Maar ik trek toch de stoute schoenen aan en ga het proberen.
Als ik er niet uitkom, weet ik jullie in ieder geval te vinden.
Geloof in jezelf, dan is de toekomst van jou !