Heel, heel toevallig heb ik me ook in dat benzine gedoe van de Dootjes moeten verdiepen
Inmiddels weer veel van geleerd.
Als het gaat om sensoren dan betreft het naar ik aanneem een (nieuwere) 700, op de 650 met carburateurs heb je die niet. Een diode op de benzine pomp zal het niet zijn, dat is alleen bedoeld om inbranden van de contacten in die pomp tegen te gaan (echt waar, zelf net eentje in gezet)
Maar ik heb wel ergens - op het UK Deauville forum denk ik - een fraai verhaal gelezen over dat soort problemen. Volgens dat verhaal schijnt de ellende vaak terug te voeren te zijn op contact problemen in de connectoren van de electronica. Niet zo moeilijk te verhelpen, kan wel veel werk zijn natuurlijk en daarom vervangen dealers vaak gewoon de hele boel - werkt ook maar kost boel veel geld.....
Je zou er dus eens voor moeten gaan zitten en alle connectoren openen en schoon maken.
Je weet nu net zoveel als ik - en nee, ik heb 't nooit gedaan, ik heb geen 700, ben nog maar net begonnen aan een 650 waar werk zat aan zit. Voor meer/andere Deuaville info (als ik die al zou hebben) email dan even. De Engelse Deauville site heeft geen restricties, loopt al heel lang en heeft veel techniek, zie
http://www.deauvilleuk.org/forum/ .
Plezier, Frans.
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰