erikcxHai Erik. Tof dat er meteen mensen reageren!
Ik woon in Wateringen (Westland, randje Den Haag).
Op zich rijdt de motor ook wel. Ben er dik 100 km mee naar huis gereden toen ik hem kocht. Snelweg enz gaat prima. Als hij echt goed warm is lijkt het ook fractioneel beter te gaan.
Stekkertjes enz zijn netjes. Amper oxidatie.
Originele luchtfilterhuis verwijderd en vervangen door twee kleine filtertjes inderdaad, maar dat maakt nul verschil. Voor en na, zelfde reactie op het gas.
De stukken tussen carbs en cilinderkop ook vervangen, waren gebasten.
Volledig nieuwe bougiedoppen, dus heb daar niet naar de weerstanden gekeken, omdat ze 100% nieuw zijn.
Stator test? Dat zegt me nog niks, daar ga ik eens naar kijken.
Carbs heb ik er gisteren afgehaald, maar daar moet ik nog aan beginnen.
Ik zie ook Chantal reageren, en die vraagt of hij wel meteen op 2 cilinders loopt. Dat doet hij direct bij het starten goed, loopt perfect. Maar bij gas geven lijkt het dan alsof er 1 geen goede ontsteking meer krijgt of zo en daardoor verzuipt. Dus hij blijft dan hangen in toeren, beetje ploffen en moeilijk doen, beetje spelen met het gas, en dan gaat hij daar doorheen en klimt hij in de hoge toeren juist heel snel door.
Dat van die stator ga ik even opzoeken voordat ik aan de carburateurs begin. Bedankt alvast!
Wel fijn als mensen met je meedenken
CX500C Deluxe