hallo pdcx
ik ben zelf ook nieuw hier en heb lang niet zo veel ervaringen als andere leden maar wil je toch proberen te helpen zover mijn kennis rijkt
kort gezegd ik heb hetzelfde probleem maar dat wil niet zeggen dat dit ook bij jou zo is ( bij mij was cdi niet lekker word nog aan gewerkt )
ik zou stap voor stap eerst wat dingen uitsluiten
1 vonkt de linker bougie bij starten / is bougie goed ? wissel ze eens om ? en kijk eens of je linker bougie kap kunt doormeten er blijken soms een weerstand in te zitten deze eruit halen en veer oprekken ( bij montage eerst veer erin dan pas staafje en dan messing schroef ) ( je haalt deze eruit door in de bougiedop met schroevendraaier messing schroef te verwijderen
2 wissel linker bobine met bougie en rechter om / LET OP ook de aansluitingen naar de bobine omwisselen anders is signaal vonk links op rechts )
3 lastige maar misschien is je stationair sproeier van je linker carburateur beetje erg verstop / op dit forum staat genoeg hoe deze te demonteren ( laat beide carbs aan elkaar ! )
en afhankelijk welk model is de stationair sproeier geschroefd of geperst blaas de stationair sproeier en kanaal goed door sommige draai je eruit anderen zitten erin geperst en moet je met tap en draadstangtje met moer eruit halen staat veel info op deze site en filmpjes van marco becker op youtube
dat is wat ik als cx leek zou zeggen, er zijn plenty meer mogelijkheden maar zou eerst de voor de hand liggende nemen daarna zou je een stator meting kunnen doen ook op deze site te vinden
hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest voor meer technische info verwijs ik graag naar onze andere experts
hoor het van je gr en succes bertus