Goedenavond Mede cx \ gl liefhebbers
ik heb een paar vraagjes
Ik weet dat de meeste geen liefhebbers zijn van het customizen van een cx !!!
Maar ik vind het namelijk wel mooi een usd vork
Ik heb mijn pen van mijn t stuk van mijn Honda eruit laten persen.
En in een Suzuki gsxr 1300 laten zetten.
Oude cups heb ik verwijderd en de nieuwe ingezet.
Klopt het dat de bovenste cup een klein beetje uitsteekt ?
Ik heb een lager setje van (all balls racing 22-1011 er bij gekregen)
In eerste instantie had de man er geen vul ring onder het onderste lager gedaan waardoor hij aanliep aan de onder kant en niet soepel heen en weer gaat
Ik terug na de man gegaan die mijn t stuk passend zou maken op de usd vork van de susuki gsxr 1300 en toen heeft hij een nieuwe lager op geperst en de ring wel gebruikt (overigens zaten er 2 ringen bij een iets wat dunnere en iets wat dikkere ),
De iets wat dunnere ring zit er onder en ik geprobeerd er onder te zeten maar loopt stroef en niet soepel.
En de moer waar mee ik hem aandraai zit zo los dat ik hem met de hand los kan draaien,
Al zit die moer zo los mogelijk draait hij niet soepel heen en weer
Kan het zo zijn dat de iets dikkere ring er tussen moet vind namelijk zonde om nog een lager na de verdomme nis te brengen.
Of wat de afstand hoort te zijn van kroonplaat en bovenkant onderste lager
De plaat van de cx afkomstig loopt schuin weg en die van de Suzuki is vlak
En kunnen jullie zien naderhand van de foto,s
Dit frame van afkomt ?
Hij is gl 500 ingeslagen volgens mij is het een (japanse wing geweest en dat daar een custom zou zijn)
Maar lijkt mij op een custom toch ?
Zit er nog verschil in honda cx 500 custom frame,s van verschillende bouwjaren ?
Hoor graag van jullie
groetjes Hein.
diverse foto,s die met de tank zo moet het een beetje gaan worden.