Zo te horen heb je niks gemist maar toch ergens een probleem gekregen. De kandidaten voor de oorzaak in willekeurige volgorde ;
- slechte revisie set (rubber slecht/verkeerd, maatvoering zuigers)
- verkeerde remvloeistof (anders dan DOT 4 ?)
- binnenkant klauwen teveel gestraald, nu overmaats?
- groeven in klauw voor rubber beschadigd bij schoonmaken of stralen
- rubber beschadigd bij montage
- verkeerd smeermiddel bij montage (tast rubber aan)
en dan zal ik vast nog wel wat vergeten zijn.
Op afstand kunnen we er waarschijnlijk weinig meer van zeggen. Als we er met de neus bovenop zaten misschien ook wel niet trouwens. Het is wel een raar geval - en gevaarlijk ook nog. Nieuwe spul voorlopig even zonder stofkap monteren misschien zodat je kleine beginnende lekkage snel kan zien door er met een doekje een veeg onderlangs te geven ? Ik vind het een beetje eng .....
Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 ๐ฐ