Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Stator doormeet vraag

Schrijver tmoons
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 mei 2004 07:15 
hallo, ik heb inmiddels 2 CX-en staan, waarvan ik er 1 gisteren doorgemeten heb (met een auto accu ernaast MAAR deze is niet 100% vol)

nu heb ik op de stator een stroom gemeten van rond de 45 Volt, dus VEEL te weinig! maar nu is mijn vraag wat de invloed van de accu op deze meting is (ik heb dus de meet methode van de engelse site van rob davis gebruikt (tussen blauw en aarde en tussen wit en aarde)

verder ga ik vanavond de andere door meten mocht die goed zijn wordt er een stator exchange gedaan. mocht deze ook slecht zijn, vraag ik me af of ik de hele handel kan vervangen door een J-car ontsteking? (link hier naar zal ik straks toevoegen (is nog vroeg he :) )
alvast bedankt voor jullie tips!!!

Schrijver rupert
Gast 
#2 | Geplaatst: 3 mei 2004 19:46 
Theo,
Ik zie het niet haalbaar om een andere dan de originele ontsteking op een CX met CDI te monteren. Alles is speciaal ontworpen als een geheel : de voedingsspanning (die re bij jou dus niet is), de ontsteek en vervroegingsspoelen en de box zelf.
We komen er wel uit !

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Stator doormeet vraag

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven