Dichte doppen is gewoon hetzelfde als luchtdruk nul er in. En zolang je er niet meer dan de aangegeven max. druk er op zet blijven de afdichtingen ook wel heel., bij normaal inveren loopt de druk daar binnen in de poot ook op. Praktisch probleempje is dat je er bij gebruik van een "gewone" compressor er voor dat je het weet veel te veel druk in zet, geen goed idee
En het onderhoud van vorkpoten wordt nogal eens verwaarloosd. Tenzij je zeker weet dat ze dat gehad hebben kan je ze dat beter eerst eens geven, je houdt 't niet voor mogelijk wat vrr bagger er soms uitkomt. En kijk ook voordat je wat bestelt exact wat voor veren er in zitten, dat kan ook nog wel eens een verrassing zijn. Honda had nogal wat variaties en ze worden ook nog wel eens gewisseld.
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰