Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Hitte schild

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 jan. 2025 11:13 
Hoi allemaal,

Voor mijn 50's CX ben ik opzoek naar een warmte schild, die op het blok zit, onder de tank. Wat ook mag is het "rubber" materiaal wat ik kan gebruiken om een schild van te maken. Iemand een idee??

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Ron
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 jan. 2025 11:41 
Ik heb de popnagels uitgeboord, oude rubber eruit. en een strip rubber van 4 mm (die ik had liggen) in model gesneden
Per aspera ad astra

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 jan. 2025 18:02 
Zo'n hitteschild is inderdaad gemakkelijk zelf (na) te maken.
Zoals Ron al zegt, popnagels uitboren oude rubber gebruiken als sjabloon en van een beetje hittebestendig materiaal zelf een nieuwe maken. Popnagels er in en klaar 👍.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 jan. 2025 23:38 
Dat moet inderdaad niet moeilijk zijn, alleen ff het juiste materiaal zien te vinden. Thanx voor de info.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Hitte schild

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven