De motor loopt uitstekend, trekt zeer goed en loopt stationair probleemloos op 900 toeren. De uitlaat is 100% dicht en de balanspot ook. Nieuwe bougies erin gedaan en carburateurs gesynchroniseerd. Tevens bij de linker carburateur de luchtafsluitmembraam nageken en is prima. De koppelstukken en rubbers aan de carburateur goed bekeken en geen lekken gevonden. Luchtfilter is nog mooi schoon. Op de Engelse site:
http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/cx500/carbs_balance/
gekeken en alles gedaan wat staat in het hooftstuk: Backfiring and Popping on the Over-run
Echter het verdraaien van de stelschroeven onder de carburateurs lijken op geen enkele manier tot enige verandering in het loopgedrag van de motor te lijden. Kortom het pruttelen en knallen blijft !!!
Wie weet er nog een oplossing ???
En wat zou er moeten gebeuren na het verdraaien van de stelschroeven onderin de carburateurs, m.a.w. wat doen deze precies ?