Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Eureka!!! En rijden maar weer!

Schrijver jasper
Gast 
#1 | Geplaatst: 16 juni 2004 07:31 
Ik heb na heel veel martelen, kruipolie, en zelfs stoken op de onderpoot, de hardnekkige klus geklaard, en de lekke vorkpoot uitelkaar gekregen. Helaas lukte dat met de (nog) niet lekke poot niet, maar ik heb nu tenminste (voor zolang het duurt, tenminste) geen regenbreok meer nodig tegen de vorkolie.
Dank aan allen voor raad en daad, en de technische adviezen, alsmede de morele ondersteuning!

overigens: ik blijf wel op zoek naar vervangend vorkwerk. Wie kan me dan ook vertellen hoe uitwisselbaar de cx en gl vorken zijn. CX vorken worden me namelijk meerdere keren aangeboden, maar wat dat betreft schijnt een gl500 een uitstervend ras te zijn

Schrijver joker@hondacx50 0.com
Gast 
#2 | Geplaatst: 16 juni 2004 09:58 
Jasper,
De voorvorken zijn in principe uitwisselbaar, MAAR. De kroonplaten van E en GL zijn anders (vlakker) dan de kroonplaten van een gewone CX. Hou ook rekening met de verschillen in diameter van de poten zelf. En je bent natuurlijk je eventuele anti-duik kwijt.
Kortom, het balhoofd is uitwisselbaar, kijk uit met je stuur uitslag en de rest is een puzzel !
Veel plezier, Ron

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 16 juni 2004 12:04 
OP deCX zit geen luchtnippel,zoals op deGL gr de slooper

Schrijver Guernica
Gast 
#4 | Geplaatst: 16 juni 2004 19:55 | Aangepast door: Guernica 
Hey Jasper,

Interesse voor een complete GL500 Silverwing, kleur Bordeaux rood, met alles erop en eraan voor een zacht prijsje? (+/- € 300,00) (kuip, topcase, 1 zijkoffer en voor de rest compleet)
Blok is vastgelopen...
ik hield hem als 'kannibaal' maar heb er ondertussen nog eentje bij.
Bel of mail 0479/482610

Daniël

Schrijver jasper
Gast 
#5 | Geplaatst: 18 juni 2004 10:38 
tjs...
in principe klinkt dat aantrekkelijk.
waarschijnlijk denkt mijn vrouw daar anders over. Het zou de 5e motor in de garage worden. Ik hou de optie graag wel even open. Hoewel we dan toch ook nog even oover die zachte prijs moeten praten, want 300 euri voor alleen maar het woorvorkjeis nog wel een behoorlijke klap....

Schrijver Guernica
Gast 
#6 | Geplaatst: 18 juni 2004 18:20 | Aangepast door: Guernica 
Jasper,

Beter 5 motoren dan 5 vrouwen toch?
En over de prijs kan idd gepraat worden.
Daniël

Schrijver jasper
Gast 
#7 | Geplaatst: 19 juni 2004 15:03 
tjs...
mijn vrouw heeft geel lekke voorpootjes....

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Eureka!!! En rijden maar weer!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven