Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

snelheid silverwing!

 
Schrijver scorpio
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 juli 2004 18:45 
hoi ,ik heb een 500c gehad maar die heb ik weggedaan omdat ik vond dat ie bij snelheden van 100km/h en daar boven zoveel toeren maakt, nu kan ik een 650 silverwing kopen maar voor dat ik ga kijken vroeg ik mij af of er nog verschil in zit met een 500 qua toeren bij snelwegsnelheden...who knows the answer?groet jan.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 juli 2004 19:03 
Het verschil tussen de GL500 en de GL650 is aanzienlijk. De 650 maakt aanzienlijk minder toeren dan de 500 op hogere snelheden. Eigenlijk was de 650 variant een stuk comfortabeler hoewel ik wel hou van het lawaai van mijn 500 Silverwing. Het geeft je een idee dat ej iets onder je hebt. Afgezien van de hogere toerentallen blijven de CX en GL (500cc modellen)de ideale toerfietsen voor langere afstanden.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver henkelman
Gast 
#3 | Geplaatst: 2 juli 2004 19:04 
voor een enkele ryder niets,maar met een duopassasier is een 650 sterker

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 juli 2004 19:58 
scheelt duizend toeren bij hoogste versnelling aan pk 15,veel plezier er mee
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 juli 2004 15:14 
http://www.hondacx.500.nl/phpdata/forum/index.php?action=vthread&f orum=6&topic=60
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 snelheid silverwing!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven