Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Bougies

 
Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 10 sept. 2004 13:29 
Als ik mijn cx van nieuwe bougies voorzie van het juiste type, moet ik dan spleet nog verkleinen of is die standaard goed?

Schrijver joker@hondacx50 0.com
Gast 
#2 | Geplaatst: 10 sept. 2004 14:06 
Bougies worden natuurlijk nooit specifiek voor één specifiek type voertuig gemaakt. Altijd even checken dus.

Ron

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#3 | Geplaatst: 10 sept. 2004 18:00 
Alleen checken is een goede raad, niet laten vallen, ze worden vanaf de fabriek zo gemaakt om meteen te kunnen gebruiken.

Groeten

Schrijver udent

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 sept. 2004 21:53 
zet ze op 0,6-0,7 mm
altijd vcontroleren, ook in de winkel van sinkel kunnen ze op hun neus geveallen zijn en dan klopt er geen hout meer van,

Groeten Theo
theo cx ds

Schrijver Rob Draaisma
Gast 
#5 | Geplaatst: 11 sept. 2004 21:41 
als het goed is zit er om het schroefdraad van de bogie een kunstofhuls om te voorkomen dat als de bogie valt de electrode te beschermen.
accepteer geen bogie's uit het doosje of in een beschadigt doosje een gevallen bogie kan dan lek zijn en hier door is de werking verstoord.
controleer altijd de electrode afstand0,6/0,7 voor de 500 0,8/0,9 voor de 650 uitvoering.
op 0,6/0,7 worden de bogie's standaard gelevert toch controleren.
wijk niet af van wat de fabriekant voorschrijft,ga niet warmer of kouder als daar geen rede toe is.
meestal als dit word geadviseerd is met opnieuw afstellen van carburatuur en ontsteking een ander type bogie al niet meer nodig.

groeten rob draaisma

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Bougies

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven