Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Achterlicht brandt niet meer

Schrijver J.R. Kasteel
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 nov. 2004 12:52 | Aangepast door: Moderator 
Het achterlicht en de lampjes van de snelheidsmeter en toetenteller doen het niet meer, ik heb de zekering vervangen en zag het doorbranden. Vreemd is wanneer ik mijn rem aanzet gaat het achterlicht en het remlicht branden dus het lampje is niet stuk. Weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik dit kan verhelpen ?

Schrijver JosvanR
Gast 
#2 | Geplaatst: 18 nov. 2004 13:09 | Aangepast door: JosvanR 
Dat moet wel een vorm van kortsluiting zijn als je zekering direct doorbrandt. Even goed op zoek gaan naar de mogelijke oorzaak: losse contacten (sowiso gevaarlijk in deze tijd), kaalgeschuurde draden; zoekt en gij zult vinden

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 nov. 2004 14:05 
www.hondacx.500.nl/html/bedrading.html
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver cx 5001981
Gast 
#4 | Geplaatst: 18 nov. 2004 16:01 
ik weet niet hoe het jullie vergaat ik kan er niets mee het is ondr geen beding te lezen het is zo klien dast je het onder een vergroot glas nog niet kunt zien en ik heb het toch ge zipt als ik het onder de scanner leg word het zo onduidelijk dat je er nog niets mee kunt mijn vraag is kan dit niet op ware grote ge dowmloot worden ? of is dit een domme vraag gr harry

Schrijver frans
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 nov. 2004 16:04 | Aangepast door: frans 
Hoi Harry,

Heb je XP? Wanneer je het bestand hebt uitgepakt (Met rechtermuisknop op Zipbestand staan en kies '..Alles Uitpakken') en aanklikt (dubbelklikken) dan opent het vanzelf.
Vervolgens kan je het vergroten door in het previewscherm op het vergrootglaasje te klikken.

Succes!
Frans

Schrijver cx 5001981
Gast 
#6 | Geplaatst: 18 nov. 2004 20:54 
frans het is me gelukt heb het nu zo groot 4 keer een a4 aan mekaar geplakt bedankt voor de uit leg groeten harry

Schrijver frans
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 nov. 2004 22:25 
Mooi!
Laat even weten of het is gelukt met het achterlicht.

Groet,
Frans
'

Schrijver jrkasteel
Gast 
#8 | Geplaatst: 24 nov. 2004 11:43 
Ben er nog niet mee begonnen maar ik ga van het weekend knutselen. Bedankt voor de tips. Gr. Robert

Schrijver j betad
Gast 
#9 | Geplaatst: 28 nov. 2004 11:30 
bestejrk kijk eens in de opening waar je gereedschap in moet acter het achter licht buddie eraf dan dat zwart kastje naar voren halen dan komen de draden vrij kijk of er geen stekkertje los zit of draden zijn beschadicht,als dat zo is komt de draad op de massa en krijg je kortsluiting gr j betad

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Achterlicht brandt niet meer

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven