Floris,
het klopt dat de kop niet behoeft te worden gevlakt. Dat hoeft eigenlijk nooit bij " 1-cylinders" .
Je hebt alles redelijk opgesomd; toch nog 2 opmerkingen:
1. heb je wel alle benodigde gereedschap paraat? Dus: m.n. momentsleutel (kop in 2 etappes aan- en natrekken), klepverentang, inbrenghuls voor de seals, kleppasta, -zuignappen en 'blauwsel" voor het controleren van het draagvlak vand e klep op de zittingen.
2. vergeet ook niet het 0-ringetje van de oliedoorvoer in de koppakking te vernieuwen (alleen is die voor zover mij bekend niet meer leverbaar; dus vorzichtig met die er reeds in zit: hergebruik).
Het is een klus die op een regenachtige (er zijn er veel inaantocht) achternamiddag hee goed zelf is te doen. En het is ook nog en leuke klus!
Succes
Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.