Lianke wat Floris op de site heeft gezet is waar ,maar eerst nu wat je moet doen is de carburateurs er af halen,de lucht/gas schroef er uit draaijen wees voorzichtig ,want er moet een veertje met er onder een dun ringetje uit komen ,is dat het geval dan kijk in het gaatje waar deze sproeier naaldje uitkwam of daar onderin een heel klein O-ringetje zit deze heel voorzichtig er uit halen,deze mag niet beschadigt zijn dan moet er een nieuwe gehaald worden bij de Honda magezijn,is er een stukje er van afdan zit dat in het kanaaltje wat voor de klep van de lucht benzine zit ,probeer dan met luchtspuit het er uit teblazen ,je moet er wel zeker van zijn dar het kanaaltje open is anders werk de carburateur weer niet goed,nu alles weer monteren veertje op sproeier naald dan het kleine ringetje dan het kleine O-ringetje er op en dit in zijn geheel er in schroeven niet vast dan drie slagen open,carb monteren en start de motor ,ben je in bezit van twee vacuum meters dan hat je deze al aangesloten voor de vacuum test 20
vacuum is het mooiste bij 1100 toeren
groeten ouwe-jan |