Hoi allemaal, ben pas een paar weken lid van jullie club en wilde me eigenlijk al eerder voorstellen, maar zit te wachten tot mijn fiets weer helemaal gereed is zodat er een foto naar Frans kan voor de showroom. Geinspireerd door jullie lofzang echter,doe ik het toch maar even. Ik rijd sinds '92 op dezelfde 500A en dacht tot voor kort dat ik de enige gek was die zoveel tijd en liefde voor zo'n oud ding over had. Heb de fiets in 92 gekocht met een rotte stator, dus het begon al leuk. In de loop de jaren vele malen kapot gegaan maar met vallen en opstaan ( en veel poen ) steeds opnieuw weer de weg op. Ik houd een log bij en moet bekennen, dat ik al meer dan 12 duizend gld heb uitgegeven alles bij elkaar.Waanzinnig gewoon, maar ik vind het niet slecht besteed. Na mijn derde zware ongeluk in '94,(total loss)dacht ik, ik kap er mee, maar heb inmiddels na twee revisies zo'n twee en halve ton met het ding gereden. Al mijn collega's met van die race-vlietuigen vragen me altijd; wanneer koop je nou 'es een echte motor ! maar het is zoals Daniel beschrijft een haat liefde verhouding maar hoe langer ik rijd, hoe meer ik hem van hem ga houden; of is't een zij ? Deze motor gaat bij mij nooit meer weg, want elke viekante centimeter is met liefde gepolijst of gespoten. Leg momenteel de laatste hand aan een ander uitlaat systeem, dus dat wordt nog experimenteren, en dat stuur ik een foto naar de redactie.
Moet zeggen dat ik bij ben dat er meer mensen zijn die de CX op z'n waarde weten te schatten en vind het leuk om elke dag even door jullie reacties heen te gaan. Heb me vanaf dag 1 al met jullie zaakjes bemoeit, maar dat kan ik niet laten want die fiets van mij kan ik nu met mijn ogen dicht de/monteren, en alle beetjes helpen nietwaar ? Hoop velen van jullie eens een keer te ontmoeten om eens bij een ander in de keuken te neuzen, want je kan altijd nog wat van elkaar leren.
groeten Bob of Bobber
O ja, hoe zit het nou met dat metaal in dat olie filter ?!!! |