Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

motor stopt

Schrijver Roland Smeets
Gast 
#1 | Geplaatst: 22 mei 2005 18:01 
Heb eindelijk tank, remmen en voorvork gemonteerd, wil gaan rijden, en wat denk je, na plusminus 25 km. dacht ik, ik laat de motor eens goed door trekken. Bij 140 km. hielt hij het plotseling voor gezien, hij viel stil en na 5 min. wachten kon ik hem weer starten en weer verder rijden. Waar kan dit aan liggen?

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 mei 2005 21:55 
ontluchting tank?
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver janreb
Gast 
#3 | Geplaatst: 22 mei 2005 22:13 
Als de motor op slag geen kik meer geeft, dus er niet hortend en stotend mee ophoudt, dan moet het een onstekingsprobleem zijn. Bij horten en stoten kan het zowel een ontstekingsprobleem als een brandstofprobleem zijn. Heeft het verschijnsel zich nadien nog weleens voorgedaan? Zelf heb ik meegemaakt dat na elke kilometer die ik gereden had 5 minuten moest wachten voordat hij opnieuw wilde aanslaan. Dat lukte een keer of 6, waarna hij niet meer aan de praat te krijgen was. Het bleek dat de onstekingsspoelen van de dynamo stuk waren.
Succes, Reyer

Schrijver janreb
Gast 
#4 | Geplaatst: 22 mei 2005 22:15 
Wie kan mij overigens vertellen waarom er bij mijn antwoord "Quote Bewerk" staat?
Groeten,
Reyer

Schrijver Hans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 mei 2005 20:44 
Omdat jij als "poster" de enige bent die de tekst in het bericht kan aanpassen/wijzigen.
Gewoon op 'bewerk' klikken en de tekst is vrijgegeven voor updaten.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver janreb
Gast 
#6 | Geplaatst: 23 mei 2005 20:59 | Aangepast door: janreb 
Hans,

Dit is voor mij acabadabra. Ik volg de berichtendraad en zie onderaan een venster waarin ik een reactie tik. Dan klik ik op OK. Ik zie nergens een knop bewerk. Of bedoel je dat ik op bewerk kan klikken op een reeds geposte reactie, om hem achteraf nog te bewerken? En wat bedoel je precies met vrijgeven?
Overigens, het was een mooi artikel over jouw CX-en in Promotor
Groeten,
Reyer

Schrijver Jan
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 23 mei 2005 21:50 
Inderdaad, Hans heeft het over het aanpassen/wijzigen van een bericht dat al gepost is. Vrijgeven is het bewerkte bericht opnieuw posten.

Groeten,
Jan

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 24 mei 2005 08:07 
Roland je hoeft je motor niet te bewerken maar wij helpen je wel met de oorzaak van jou ongenoegen te vinden
Punt een controlleer je contact slot heel goed
of vernieuw deze,misschien is er iemand in de buurt van wie je er een even kan lenen,wij wachten op een verdere oproep van jou
groeten ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Roland Smeets
Gast 
#9 | Geplaatst: 25 mei 2005 17:10 
ouwe_jan
Beste Ouwe Jan, wat bedoel je met punt je contactslot heel goed?

Schrijver Roland Smeets
Gast 
#10 | Geplaatst: 25 mei 2005 17:12 
stationair loopt de motor prima, maar onder het rijden houdt hij er spontaan mee op. Kan het ook aan het membraam liggen dat in de benzinekraan zit?

Schrijver janreb
Gast 
#11 | Geplaatst: 25 mei 2005 22:48 
Het kan mijns inziens niet aan de membraan liggen, of de motor moet hikkend tot stilstand komen. Laat even weten hoe hij ermee ophoudt.
Groeten,
Reyer

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 motor stopt

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven