Motordealers natuurlijk! :-)
Als je drugsdealers aan je motor laat zitten ben je in ieder geval van alle bijgeluiden af. (Bijkomend nadeel: complete motor is ook pleite)
De band en uitlaat zijn trucs van Kruisinga, Gouda. Gek genoeg hebben m'n schoonvader en twee dealers daarna de fout nooit ontdekt en gefixt. De drive sprocket kan hun fout zijn, of het moet door normaal gebruik los kunnen trillen, geen idee. De rest van de trucs zijn van Lorper, een Honda dealer in Duitsland.
Ik denk dat dit soort domme fouten komen door een gebrek aan interesse in de motor; wij rijden iedere dag op dat ding en willen weten hoe het werkt, zorgen dat het netjes werkt. Een dealer zal zich moeten richten op de centen, dus een monteur krijgt niet de tijd om naar dingen te zoeken waar de klant niet om vraagt, zoals de achterband verkeerdom - zeg nou zelf, dat verwacht je niet!
Een CX-revisie wil ik van de winter gaan doen, op de oudere van de twee, maar op dit moment heb ik al een CB500F en een CB550F open liggen. Ik denk dat ik het daarbij moet houden voorlopig, anders word ik gek. |