Hoi,
Er is al eerder over geschreven.
In principe wel. Ik heb het nog nooit gedaan maar dit is wat ik er over gehoord heb.
1. je moet de ophangbeugel aan de voorkant van het blok op maat laten lassen. Dwz door midden zagen en pas maken.
2. je zal iets moeten bedanken voor de bekabeling van het schakelrelais de elektrische koelventilator van de 650 dwz wanneer die aan en uit gaat.
3. Hoe zit het met de ontsteking...?
4. Hoe zit het met de uitlaatbochten?
5. Niet onbelangrijk: de ophanging van de carburateurs schijnt anders te zijn, moet ook pas gemaakt?
Ik heb tijdens de cx-toer een collega gezien die het gelukt is. Hij moest geloof ik alleen nog een oplossing bedenken voor de ventilator: misschien is hem dit inmiddels ook gelukt?
Het is in ieder geval geen klusje voor een middagje of zo.
Succes, gr. Kaspar
lang leve de rat-bike!
(ofwel: als het maar functioneert)