Beste forumleden,
Wat een geweldig forum is dit! Erg nuttig en uitgebreid. Ik ben zelf sinds een week of twee actief op het gebied van de CX500 familie. Onlangs kreeg ik namelijk een Silverwing aangeboden, gratis af te halen! Over dat soort dingen moet je niet te lang nadenken, dus heb ik 'm opgehaald.
Nu staat ie bij mij in de schuur en er moet een hoop aan gebeuren. Het ding heeft altijd buiten gestaan en is dus behoorlijk verroest. Met name het frame en de benzine tank zijn er slecht aan toe. Daarnaast is het chroom aangetast (pekelacné las ik ergens). Het rubber bij de cadan as is gescheurd en zo heeft ie kennelijk een tijdje in de regen gestaan, want daaronder zit ook een hoop roest.
Nu mijn vragen:
- Wat kost het ongeveer om een frame te laten stralen? Heeft iemand goeie ervaringen met een bepaald bedrijf? - Wat kost het ongeveer om een tank op te knappen of te vervangen? Ideeen?
- Kan ik over sierchroom heen spuiten?
- Is de cadanas nog bruikbaar?
- Is het de moeite waard of kan ik beter een goeie kopen en deze als donor gebruiken?
Ik heb er wel zin in om het ding op te knappen, maar ik wil er geen duizend euro aan spenderen.
Alvast bedankt voor de reacties,
Peter