Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

voorvering cx 500 / 650

 
Schrijver erikcx
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 april 2006 12:45 
Hallo,
Ik heb gezocht op de site maar niet echt het antwoord kunnen vinden.
Kunnen voorveren van een 650 op een 500 gebruikt worden??
Alvast bedankt groet Erik

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 12 april 2006 13:17 
Dan zal je de kroonplaten van de 650 ook mee moeten overzetten, de vorkbenen van de 650 zijn dikker dan die van een 500.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver puk
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 april 2006 13:29 
ook zijn er verschillen tussen de E versie met TRAC (anti duik systeem)en de A,B of C versie, verder dacht ik dat de gl versie langer is dan de rest;
indien het uitwisselen tussen de 650E en de 500E is, kan ik enkel zeggen dat de diameter van de 650 34 mm bedraagt, als de 500 dunner is, zie item mast
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Anoniem
Gast 
#4 | Geplaatst: 12 april 2006 17:02 
En wat dacht je van de veereigensdchappen, die zijn ook anders dan van de 500. Als het al lukt heb je misschien een motor met zeer harde voorvering, hetgeen minder comfy is, maar ook de fiets kan doen stuiteren. In kombi met de wat slappere veren achter, kan je daarmee wel eens de slechts sturende en verende fiets creeren die er ooit was. Nouja op een Harley na natuurlijk..:-)
Groeten
Ray ( die zondag net niet begon te kwijlen bij het blokje van Edward met zijn mooie jas..)

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 12 april 2006 21:45 
Misschien kan Emile er meer over vertellen, die heeft op zijn cafe racer project een 650 vork zitten zover ik weet...
Emile's cafe racer.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 voorvering cx 500 / 650

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven