Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Rempotje C verwijderen

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 28 april 2006 11:17 
Weet iemand hoe ik het remoliereservoir van de Custom eraf krijg ? deksel is er af, en volgens mij moet ie er zo af te krijgen zijn. Maar lukt niet.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver hejo
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 april 2006 11:43 
hoi coenox
je kan de remcilinder zo uit elkaar halen je hoeft het potje er verder niet af te hebben,heb hem zelf ook uitelkaar gehad

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 28 april 2006 11:56 
Het potje moet er van af omdat 1 van de bouten is afgebroken. Als ik het potje er af kan schuiven kan ik beter bij het restant van het boutje om dit te verwijderen.

Schrijver JosvanR
Gast 
#4 | Geplaatst: 28 april 2006 12:41 
Volgens mij zit-ie er gewoon in geperst en zit-ie met het rubber vastgeklemd. Schroevendraaier tussen het plastic reservoir en de cilinder en plops! Wat is er kapot? Volgens mij heb ik er nog een liggen waar ik niks mee doe (want geen custom). het is wel een lelijk ding maar misschien voor onderdelen??

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 28 april 2006 12:52 
Zoals ik altijd al heb gezegd: Er horen geen oliedrums op het stuur!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver edward
Gast 
#6 | Geplaatst: 28 april 2006 13:33 
Sorry dat ik je boutje heb gesloopt, Coenox. Het was buigen of barsten. maar ja, dat heb je met die modelletjes die altijd buiten hebben gestaan.

Schrijver hejo
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 28 april 2006 19:02 
even draaien aan het potje en dan schroefen draaier er onder dan wip je hem er zo uit heb die van mij net los gehaalt

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 29 april 2006 16:13 
Gelukt ! Draaien lukt niet, dit potje is vierkant. Onderkant voorzichtig in de bakschroef en met een schroevendraaier het potje loswippen inderdaad.

Schrijver hejo
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 29 april 2006 18:32 
maak gelijk dat helekleine ontluchtings gaat je goed open,zat bij die van mij helemaal dicht

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Rempotje C verwijderen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven