Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

ik weet het niet meer

Schrijver martin
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 mei 2006 12:20 
hier weer een teken van leven uit het hoge noorden mensen let op wand ik weet het niet meer , misschien jullie? nieuwe bougies, nieuwe accu , caburateurs ultrasoon laten reinigen bobiene plus kabels doorgemeten en nog wil mijn cx niet starten . als ik hem aanduw slaat hij wel aan maar wil niet rustig lopen!erg hoog in de toeren . is er een tekening van de caburateurs van een cx zodat ik het nog eens na kan lopen ofdat ik de cab's wel goed heb gemoteerd zie namelijk een raar hefboompje en ik zag dat je de gaskabel ook aan 2 kanten kan bevestigen help een wanhopige fries groeten martin

Schrijver puk
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 mei 2006 12:47 | Aangepast door: puk 
hee wanhopige fries, dat je de gaskabel ( aan twee kanten) kunt bevestigen is niet juist hoor, eentje dient om het gas open te draaien en de tweede om hem dicht ( te duwen) als veiligheid , moest de gas ooit open blijven staan en niet op eigen kracht terug keert!!dat je alles doorgemeten hebt en ok bevonden is prima , maar na het reinigen van de carbs dienen ze opnieuw gesyncroniseerd te worden omdat de openingen en of mengsel danig veranderd is dat deze niet meer correct staan, vandaar het hoge toerental, eventueel ook het stationair toeren tal terug naar beneden stellen, als die te ver open staat bij koude start , dan krijg je hem idd niet aan;
ik hoop dat je nu verder kunt
groetjes puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 mei 2006 19:21 
Martin wat is ver,groningen dat niet, dus een fries nou ik woon in west-friesland ik doe een gok Leeuwarden
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver edward
Gast 
#4 | Geplaatst: 11 mei 2006 20:08 
Geen paniek Martin, Puk heeft gelijk, het probleem zit in je carbs. Doe (of laat doen) wat Puk zegt en je CX loopt weer als een zonnetje.

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 12 mei 2006 00:12 
Voor een tekening van de carburateur kan je hier kijken. Of op de site van Ffroid: CX500.tk.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 ik weet het niet meer

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven