Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

techniek kontactslot

Schrijver rick
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 mei 2006 23:38 
Weet iemand hoe je het kontactslot er af krijgt hij maakt namelijk slecht kontact, ieder keer gaan de lichten weer uit. Zodra ik weer even met het sleuteltje piel gaat weer even aan en dan weer uit. Volgens mij laad hij de accu dan ook niet op en snacht wordt het ook een beetje link. groeten R.

Schrijver jerrimy
Gast 
#2 | Geplaatst: 14 mei 2006 05:41 | Aangepast door: jerrimy 
Heel makkelijk het contactslot zit met twee boutjes aan de onderkant van de bovenste balhoofdplaat vast.... Echter voor je daarbij kan moeten denk ik je koplamp eraf en daar zit het werk in.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 mei 2006 11:08 
bij het demonteren van een kontaktslot let dan vooral op de aansluitingen van de draden
je kan het kontakt slot demonteren schoonmaken of een ander monteren
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 mei 2006 11:52 
Ik zou het slot gewoon goed met contactspray inspuiten (via het sleutelgat) en dan een aantal keren met de sleutel in het slot heen en weer bewegen.
Je hebt dan kans, ondanks het slot 'waterdicht' behoort te zijn dat die vloeistof toch terechtkomt op de contactpinnen en de rotzooi/oxydatie verwijderd.
Lukt het niet dan zou ik een ander contactslot monteren (en niet gan pielen om het oude weer goed te krijgen).
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 mei 2006 16:01 
ja ja je doet maar wat je denk dat goed is
mij heb je niet meer nodig ,want alles wordt toch herhaald
ouwe-jan die lekker nu op vacantie gaat
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver rick
Gast 
#6 | Geplaatst: 14 mei 2006 20:31 
Nou alvast bedankt voor de info, ik heb trouwens al met electro geprobbert helaas zonder reusltaat.
trouwens ik had nog een vraagje ik heb net een neuwe 2e handse cx 500 gekocht en zou in mei 1986 gebouwd zijn. Ik heb in de boekjes gezien dat de laatste in '85 nog gebouwd zijn?
Verder zie ik op het frame nummer dat er GL 500 staan. Dan zou het een GL zijn of niet? Gr. Rick

Schrijver JosvanR
Gast 
#7 | Geplaatst: 15 mei 2006 09:43 
Kijk even of de stekker aan de onderkant wel goed vast zit.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 techniek kontactslot

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven