Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

slecht lopen

Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 juni 2006 12:57 
hoi waarom loopt me cx zo k.. carbs schoon gemaakt en in vrijstand gewoon gas kenne geven maar als ik rij en optrek slaatie dood???net of hij teveel lucht krijgt? wat moet ik doen?????????? groeten patrick

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 juni 2006 13:32 
Als je hierboven op 'Zoeken' klikt, en vervolgens 'slecht lopen' invult, komen er allerlei opties voorbij.
Je kunt ook het hoofdstuk 'Techniek' helemaal na bladeren.
Suc6, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 juni 2006 16:45 
ja Roelof wie is nu die anoniem he
niet ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver patrick1968
Gast 
#4 | Geplaatst: 2 juni 2006 20:00 
ja ben ik weer ik ben dus patrick ik heb me ff geregistreerd is wel leuker ook maar ben niet elke anoniem die erop stond hoor !! maarja me probleem weet ik nog niet?? vanuit stilstand gewoon ze best doen maar als die moet werken dan is het niks lijkt me geen ontsteking ? want hij loopt gewoon en pakt goed op als die stil staat! alleen als die moet werken dus nou groetjes en weer en ik lees hier regelmatig erg leuk trouwens

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 juni 2006 11:03 
Hoi Patrick,

Mischien is je carb niet goed afgesteld/inelkaar gezet. het klinkt een beetje als een brandstof probleem. Hed je een werklpaats handboek? Daar staan plaatjes en afstelingen in. Dat zou ik als eerste controleren.
Heeft hij goed gereden? Zo ja wat heb je er aan gedaan?
Als je wat meer info geeft heb je meer kans op behulpzame reacties.

Groet Erik
& sucses!!

Schrijver Hans

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 juni 2006 00:07 
Kinkt als het aantrekken van valse lucht of een hele zwakke vonk. Controleer het inlaatsysteem eens op luchtlekken (bijv met startpilot of remmenreiniger). Zit er geen scheur in en van de rubbers van de isolatoren ?
Zijn de bougiedoppen nog goed (maw heben ze door interne corrosie niet een te hoge weerstand).
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 slecht lopen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven