Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Grote beurt CX 650 E

Schrijver martincarmiggelt@wan adoo.
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 juni 2006 00:18 
Sinds donderdag

Schrijver martincarmiggelt@wan adoo.
Gast 
#2 | Geplaatst: 5 juni 2006 00:36 
Nog een poging. Sinds donderdag staat mijn cx 650 e bij motor apeldoorn te wachten op een grote beurt. Allereerst wordt er bekeken wat er allemaal moet gebeuren aan de motorfiets. Grote beurt plus een paar kleine dingetjes 400 euro. Dan het meest belangrijke nieuwe balhoofdlagers inclusief montage 200 euro. Verder nog een vreemd knakkend geluid uit de cardan. Moet dinsdag naar worden gekeken. Als het meer wordt dan 600 euro is het einde verhaal voor de cx en gaat hij in de verkoop, of terug naar woesthoff voor de sloop. Woesthoff had ook kunnen weten dat balhoofd slecht was. Ook al nieuwe banden gemonteerd dus het loopt aardig in de papieren. Dag er voor mijn ST 1300 een grote beurt met nieuwe banden 550 euro. Wel al 5 dagen een gratis leenmotor voor het haal en breng werk. Service en klantvriendelijkheid is perfect, er hangt alleen een stevig prijskaartje aan. Woesthoff is voor mijn een slechte verkoper ondanks het feit dat hij een klant van mij is. De komende is cruciaal voor onze relatie. Gaat de CX terug naar woesthoff, dan wil ik nog wel eens zien wat ik terug krijg voor de motor. Tenslotte in januari bij hem gekocht als zijnde in technische staat goed verkerende motor. 950 euro destijds.

Schrijver beussie
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 juni 2006 01:12 
sorry dat ik dit moet zeggen maar verwacht je voor 950euro een motor in nieuwstaat, Ik denk dat je er een nulletje achter moet zetten om enige garantie te verkrijgen.
Een motor van 950 euro is mijns inziens een opknapper voor een doe het zelver en daar kan je geen rechten aan ontlenen

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 juni 2006 10:49 
Martin er is een spreek woord,je doet het zelf -of je laat het doen.
En heer Beussie je heeft volkomen gelijk ,ik sta geheel achter je samen met Henk
ouwe_jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 juni 2006 12:07 
Martin,

AAls je niet al te veel haast hebt, kan ik je wel helpen. Stuur me even een mailtje (klik op gegevens, onder mijn naam links naast dit verhaal).
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver puk
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 juni 2006 12:11 | Aangepast door: puk 
Martin , je haalt er enkele punten aan bvb, de balhoofdspeling en knakken in de cardan, staat van de banden enz... zoiets kun je reeds aan de weet komen bij de aankoop van de fiets , en dan volgt wat beussie en ouwe jan reeds zegt , een factor geluk moet er zijn , maar sommige dingen kun je uitsluiten bij de aankoop .
dus mischien blind gestaart op het mooie blinken van de motorfiets en te weinig gekeken naar de technische aspecten.
je hebt er nu weinig aan , maar kan een goede leerschool zijn!!
o ja , om je een voorbeeld te geven, de balhoofd lagers kosten je max 42 euro en een namidagje sleutelen, had je dus al 148 euro in je zak kunnen steken
groetjes puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 5 juni 2006 12:20 
Ik sluit mij aan bij Beusie, ouwe Jan en Puk!
Als je zelf die grote beurt geeft en nieuwe onderdelen er in zet heb je voor een goede prijs een goede motor gekocht. bij de cx is het onderhoud (zelfs voor de minder ervaren sleutelaar) erg goed te doen!!
Dus GOEDKOOP zelf doen of duur laten doen.

Groet Erik,

Ps.: Als je het zelf doet en er niet uit komt krijg je via deze site meestal wel hulp aangeboden....

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Grote beurt CX 650 E

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven