Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

partnummers gevraagd

Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 7 juni 2006 20:12 
Beste CX vrienden,
Ik ben momenteel bezig de oude Roadkill op te knappen en er moeten nog een paar dingetjes vrvangen worden die ik door iemnad anders laat halen. Wie heeft voor mij de Honda-partnummers bij de hand voor:
De remblokken voor (zelfde als van de 500 Z en A en B)
De koppelingskabel( zelfde als boven en van de C denk ik)
Wie helpt hier even mee?
Groeten en alvast bedankt,
Ray ( die dit vanaf de PC van de nieuwe berijdster doet en dus niet is inglogd)

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 7 juni 2006 22:10 
Hallo Ray, hoe was het in Luxemburg? nog een beetje kunnen "spelen" met je broer? Hier wat onderdeelnummers:Koppelingskabel:22870-415-000.
Onderdeelnummer remblokken:43105-461-771
E.e.a voor zover ik het heb kunnen vinden, misschien zijn er anderen(Floris?) die er een ander idee over hebben?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 juni 2006 23:31 
Mr. Partsnumber is my name ... De nummers kloppen, maar in 't geval van remblokken en kabels kom je al snel bij aftermarket leveranciers (Lucas, EBC, TourMax) terecht en die hebben hun eigen afwijkende codering. De gevraagde spullen zijn via postorder (Louis, Vogel, Roukema) eenvoudig te verkrijgen. Let bij de kabel(lengte) op de hoogte van het stuur; een C kabel is 10 cm langer dan een standaard kabel.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Anoniem
Gast 
#4 | Geplaatst: 8 juni 2006 17:01 
Dank u wel heren!
Nou, het wal Belgie deze keer, Marcel, in de buurt van Dinant. Geweldigmooi daar, zeer zeker een aanrader! Ik hoop binnenkort een verslag en wat fotos te kunnen plaatsen.
Groetjes
Ray ( die nu vanaf zijn werk post en weer niet is ingelogd...)

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 partnummers gevraagd

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven