Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

piepende rem

Schrijver hejo
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 juni 2006 20:41 
goedendag,heeft er iemand een idee waarom de voor rem constand beetje piept,heb alles uit elkaar gehad,maar hij blijft ietsjes piepen

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 juni 2006 20:57 
Hoi Hejo,

11 juni is er een soortgelijke vraag geweest op het -vraag en aanbod- forum (Met spoed: goede rechter remcilinder) Mischien kan je daar je oplossing vinden. Er is toen ook hulp aangeboden mischien kan je een van de mensen die daar hulp aan hebben geboden vragen voor een oplossing!

Sucses, Erik

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 16 juni 2006 23:20 
Achterkant van de remblokken voorzien van koperpasta.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 16 juni 2006 23:36 
Remblokken rond om afschuinen

Vijl ze.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Marcel Gosselink
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 juni 2006 10:05 
Heb je de anti-piepplaatjes (goed) gemonteerd?

Groet Marcel

Schrijver hejo
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 juni 2006 10:10 
goedemorgen mensen
ik heb gister al de remblokken geveilt koper vet aan de plaatjes gedaan,dus ik zal er straks even op rijden,maar toen ik hem de schuur uit drukte hoorde ik de rem al weer iets,maar mischien dat als ik straks rijd dat het weg is

Schrijver hejo
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 17 juni 2006 21:25 
nou het gaat stukken beter maar bij langzaam rijden piept ie nog een klein beetje,en als ik de rem zacht in knijp,knijp ik harder dan is het weg,lijkt me wel of de remblokken wat te hard zijn of zo zitten nieuwe vesray van die groene remblokken in

Schrijver Ray
Gast 
#8 | Geplaatst: 18 juni 2006 01:35 
Piepende remmen, die doen het tenminste!
Gaat na verloop van tijd vanzelf weg, blokken zijn nieuw, moeten nog inlopen op de schijf.
No worries mate!
Groeten
Ray ( die ook hoopt dat je het vet aan de achterkant hebt gedaan!)

Schrijver hejo
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 28 juni 2006 11:03 
weet iemand of de sbs remblokken minder piepen dan de vesray,ik hoor al meer mensen er over dat die groene heel erg blijfen piepen

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 piepende rem

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven