Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

witte drap uit carter ontluchting

Schrijver hejo
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 juni 2006 09:33 
goeden morgen
heb gister even gereden,en ik zag van morgen dat er een beetje witte drap uit het carter ontluchting kwam,nu weet ik dat het door condens kan komen olie pijl is wel mooi en schoon,maar duid het ook op dat er binnen kort iets kapot kan gaan,water pomp of zo

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 18 juni 2006 09:59 
nee hoor,kan geen kwaad. behalve als het op je vloer lekt.
bij jongere motoren zit er een dopje in de afvoerslang, wat je af en toe moet verwijderen om de drab eruit te laten lopen.
je hebt er meer last van als je vaker korte stukjes rijdt.
theo

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 juni 2006 10:13 
ja ja Theo ,oude mannen hebben daar ook wel eens last van als je een lekker stuk ziet die je niet mag berijden
ouwe -vieze-jan
p/s dat witte zeepsop hoef je niet bang voor te wezen is juist goed dat het er uit komt teken dat alles goed werkt,het beste is je motor eens per maand naar Rechts overtelaten hangen dan loopt alles er uit,omdat de afvoer geheel rechts zit en er vele motoren enkelt maar op hun linkse jiffy steunen
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver hejo
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 juni 2006 10:15 
okee, harstikke bedankt theo,er lag een heel klein plasje onder de motor,en ik rijd inderdaad geen lange afstanden,zal proberen een keertje een straatje verder te rijden -:))

Schrijver hejo
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 juni 2006 10:18 
nou ik ben weer te vreden ouwe-jan,en over een lekker stuk is inderdaad zo ja,ik zal hem eens naar rechts leggen, ik ben namelijk links dragend -:))

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 witte drap uit carter ontluchting

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ chantal ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven