Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

ik zoek een oliekeerring van de versnellingsbak

Schrijver sjaak
Gast 
#1 | Geplaatst: 6 juli 2006 19:58 
ik ben op zoek naar de oliekeering voor het asje van de versnellingsbak.

via het forum ben ik er achter dat het partnr. van de keerring is : 91203-023-020

echter volgens mijn garage is de keerring niet los te verkrijgen maar moet ik een heel pakking set kopen.

dit lijkt me wel wat te veel, misschien kan iemand me vertellen wie deze keerringen los verkoopt of welke keerring ik van bijv. skf of zo kan bestellen.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 juli 2006 20:50 
Die keerring van de schakelas is wel degelijk los verkrijgbaar via de Honda dealer of www.cmsnl.com. Hij kost € 5.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 juli 2006 17:59 
is wel degelijk los te krijgen.
Ik heb ze ook op voorraad liggen. Alleen is was van mening dat deze iets duurder was. Ik meende dat deze 6.40 euro koste. Let op er is een door nummering geweest en het oude nummer is omgezet naar een nieuw nummer. Helaas ben ik nu niet thuis terwijl ik dit schrijf anders had ik het nieuwe nummer gelijk door geven.
groetjes Marco Becker
Tel 0321 312336
vliegersveld 37
8256 gn
biddinghuizen
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver sjaak
Gast 
#4 | Geplaatst: 7 juli 2006 22:18 
marco bedankt ik bel je morgen even op

Schrijver sjaak
Gast 
#5 | Geplaatst: 18 juli 2006 22:56 
Marco helaas krijg ik je niet te pakken en ik zit met smart op een keerring te wachten.
Met deze hitte rijdt ik nu op mijn k100 lt en dat is geen pretje met de volledige kuip.

Als iemand mij kan helpen aan een keerring dan hoor ik het graag. De dealer geeft even niet thuis.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 ik zoek een oliekeerring van de versnellingsbak

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven