Alle types die met prolink zijn uitgerust dienen eens in de zoveel tijd uit elkaar gehaald te worden. Echter honda heeft nooit aangeven wanneer dat dit moest gebeuren. Als het geheel gaat kraken piepen dan loopt er ergens wat droog Er zijn vele punten die na gelopen dienen te worden. In de regel is het alles los slopen wat je tegen komt wat met de prolink heeft te maken. Maak het geheel schoon en vervang als het nodig is de versleten delen. Dan vet het geheel goed in. en zet het weer in elkaar. Is men handig en begrijpt men hoe men een vet nippel kan plaatsen dan doet men er verstandig aan om overal gaatjes in te boren en er een vet nippel op te zetten. Let wel je moet op meerdre plaatsen gaatjes boren zodat het vet langs en door de slijtage bussen kunnen gaan. Dus zoek en denk eerst goed na en plaats dan op de plaatsen waar je er bij kan een vet nippel. Denk er aan dat er ook vet nippels zijn met een haakse omzet. Deze kan handig zijn. Op mijn motor zit dit allemaal al. En ik kan zeggen het werk heel goed.
Diegene die dat niet hebben loont het de moeite om 1x in de 2 jaar de complete achter brug/ prolink na te lopen. Als je maar 2000 a 4000 kilometer parjaar rijd, kun je veel langer wachten. Dus erik hier heb je dan ook je antwoord.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html