Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Richtingaanwijzers

Schrijver Stargazer
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 juli 2006 17:14 
Ik heb een CX 650 C waarvan de richtingaanwijzers stuk zijn. Deze wil ik vervangen maar waar moet ik de bedrading losmaken ? Kan dit in de oude richtingaanwijzers of moet dit onder de koplamp ? Het zijn running lights die flauw branden als het contact aan is. Kan iemand mij opweg helpen ?

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 juli 2006 19:06 
Als je de armaturen eraf wilt hebben moet je eerst de stekkers loshalen. Bij de 650 C zijn dat:
- de oranje draad (knipper links)
- de oranje-witte draad (running light links)
- de blauwe draad (knipper rechts)
- de blauw-witte draad (running lght rechts)
- twee groene draden (aarde links c.q. rechts)

Zie ook het bedradingsschema van de 650 C in de rubriek Techniek/Hulpmiddelen
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver theojansen
Gast 
#3 | Geplaatst: 16 juli 2006 10:17 
als er lampen flauw branden is het meestal een aarde probleem.kijk naar de connectoren van de groene draden en de maasa aan het frame.
theo

Schrijver Stargazer
Gast 
#4 | Geplaatst: 16 juli 2006 13:14 
Bedankt voor jullie reactie, enig idee waar ik het beste nieuwe richtingaanwijzers kan kopen. De oude zijn afgebroken en kunnen niet meer worden gerepareert.

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 16 juli 2006 13:35 
Probeer het eens via Motozoom.nl, klik hier voor de knipperlichten. Soms is het goedkoper om spullen via het duitse broertje, louis.de te bestellen, zelfs met verzendkosten erbij kan het geld schelen.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 juli 2006 10:59 
Hoi,
er staan er 2 op marktplaats ik weet niet hoe ik een link moet maken maar als je "knipperlichten" en "CX" invoert kom je ze tegen. Sucses!

Groet Erik

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 17 juli 2006 12:32 
De knipperlichten op marktplaats zijn voor een CX500 Custom, klik hier voor die knipperlichten.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Anoniem
Gast 
#8 | Geplaatst: 18 juli 2006 10:04 
Ik heb bij Classic motorcycle supplies de rubbers gevonden die ik nodig heb. Dus ben ik weer uit de brand, allemaal bedankt voor jullie reactie.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Richtingaanwijzers

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven