Houd het op loodvrij oktaan 95. De motorfiets kan super aan of shell v power, maar in de praktijk kost dat extra geld en de motor loopt er echt niet beter op. De cilinderkoppen hebben geharde klep zittingen en de verbrandingkamer is geschikt gemaakt voor euro lood vrij en vroeger was dat normaal. (normale benzine). Honda liep hiermee voorop omdat dit in 1978 al verplicht was in amerika (usa). Wij nederlanders liepen toen nog wat achter en we gebruikten toen nog super met lood. In duitsland is ook normaal euro loodvrij 91 te koop. Dit is nog een stapje schraler maar zelf hierop kan de cx en gl op lopen. Toch raad ik aan om in duist land oktaan 95 te tanken. Dit word ook onder de naam 95 super lood vrij verkocht. Het oktaan gehalte is dus van belang. Houd dus het getal 95 aan en dan zit je goed. In nederland is dan euro lood vrij.
Dan in heel europa is geen lood meer te vinden in de brandstof. Hiervoor hoeft geen vervanger gebruikt te worden. Het is wel te koop maar de motorfiets heeft dat niet nodig.
Mochten er nog vragen zijn kan men contact met mij opnemen.
Met vriendelijke groet Marco Becker
vliegersveld 37
8256 GN
Biddinghuizen
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html