Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Runninglights werken niet

Schrijver Stargazer
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 aug. 2006 22:25 
Na het loshalen van mijn richtingaanwijzers en weer monteren willen achter mijn runninglights en richtingaanwijzers niet meer werken. Van een richtingaanwijzer was het binnenwerk en fitting slecht die heb ik weer redelijk opgeknapt. Als ik de lichten controleer via de accu branden de lichten wel. Ik heb i.p.v. 23 watt 21 watt lampen meegekregen ik weet niet of dat de oorzaak kan zijn? Waar moet ik de fout gaan zoeken.
Groeten Stargazer.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 aug. 2006 22:37 
Open deur: kan diverse oorzaken hebben.
Ik gok er toch op dat het een massa probleem is. Check dus alle draden en verwijder, waar mogelijk, roest e.d. bij massa aansluitingen en stekkerverbindingen. WD-40 in stekkerverbindingen spuiten wil ook goed helpen om contact te herstellen en te behouden.
Suc6!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Stargazer
Gast 
#3 | Geplaatst: 2 aug. 2006 22:44 
Roelof de massa werkt goed want de kentekenverlichting en remlicht werken wel en zitten op de zelfde massa aansluiting.

Schrijver marco.becker
Gast 
#4 | Geplaatst: 3 aug. 2006 13:49 
He he, Meten is weten. Dan weet je ook waar je mee bezig was. Ik ben er nu wel achter dat elektriche storingen heel moeilijk via de site of telefoon zijn op te lossen. Pak een schema en met alles door.
groetjes Marco.

Schrijver Stargazer
Gast 
#5 | Geplaatst: 3 aug. 2006 15:07 
Waar kan ik bij een cx 650 c het relais vinden van de knipperlichten ? Wat heb ik nodig Marco om te kunnen meten. Het is allemaal nieuw voor mij en weet niet goed waar te beginnen ..

Groeten Stargazer

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Runninglights werken niet

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven