Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

koppelings kabels.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 aug. 2006 10:59 
Ik ben het een en ander eens gaan uit zoeken over koppelingskabels.
Ik heb wat boeken waar het een en ander in staat. Op verzoek van een club lid leverde ik een koppelings kabel die voor dat type zou moeten passen. Wat bleek, ik had een te korte voor hem klaar liggen.
Het is mij ook wel eens over komen dat ik een kabel besteld maar geen type opgaf. Dan krijg je automatich de langste. Dit is ook niet de bedoeling.
Moraal van het verhaal, als het even kan neem of laat je de oude kabel zien en leg je die over de nieuwe kabel. Je kan dan gelijk zien of het klopt. Als je dan een kabel besteld dan is bepalend welk stuur je er op hebt zitten. Als dit veranderd is dan klopt het niet meer.
Er zijn op dit moment 4 veschillende type's kabel leverbaar. Er zouden er 5 moeten zijn volgens de boeken maar honda heeft er 1 type doorgenummerd.
Het kan maar zo zijn dat als men een CX500 custum heeft dus met hoogstuur dat die gelijk is aan de GL650. Er zit qua opbouw geen verschil in het eertse model cx en het laatse model GL. Aleen de lengte is verschillend.
Op dit moment moet en kabel gemiddeld 25 euro kosten.
Ik heb ze allemaal op voorraad en als men een wat wil proberen omdat het geheel op zijn of haar motorfiets niet naar behoren werkt dan is dat mogelijk.
Voor vragen, Marco Becker
Tel 0321 312336
Vliegers veld 37
biddinghuizen.

Het is nu ook af te halen in de boeken zaak aan de baan 22 overdag in biddinghuizen. Let wel dit moet in overlag gebeuren anders gaat het niet goed komen.
groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 koppelings kabels.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven