Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

boeken

Schrijver techsolo
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 aug. 2006 10:53 
Aangezien ik mijn cw wil ombouwen tot een cx :-) lees demonteren,herstellen,monteren. Zou een wphb niet onhandig zijn. Nu vraag ik mij af, voor mijn CX400 B uit 1982 die met de twee schijven voor, Kan ik daar peter's cx 500 tot 82 boek voor gebruiken? "Peters Motorhandboek Honda CX500 V-Twins tot 1982 " Kost wel wat geld maar ik kan de laptop niet altijd mee de garage insleuren als ik bezig ben om een pdf te lezen.

Schrijver terry

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 aug. 2006 11:01 
Heb een drietal handboeken liggen van de cx500 die je wel zou kunnen gebruiken voor de CX400;waaronder het orgineel WPHB van Honda,onderdelenlijsten,...

Neem gerust contact op voor copies of iets dergelijks, kun je wat meer spenderen voor de ombouw. Is in BE dus is ook al iets.

Terry
debeuleterry@tiscali.be

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 aug. 2006 11:34 | Aangepast door: sieds 
Mocht je zelf een origineel boek voor de CX 400,500 of 650 aan willen schaffen dan kun je terecht bij de fam.van Ek, yeverman@hotmail.com tel:0513 631931. Zij hebben een enorme collectie auto-en motordocumentatie vanaf 1898 o.a. van de CX. Ik heb gezien dat er ook een boek was van de CX400 maar vraag even na welke.
Zelf heb ik daar deze week een origineel Nederlandstalig werkplaatshandboek van Honda voor de CX500, een Ned.folder van de CX500C en een owners Manual gekocht voor de 500C. (staan nog niet op de CX site)
Niet goedkoop, maar beter duur dan niet te krijgen.

Groeten Sieds die de voorpagina's even zal scannen voor aanvulling op de site.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver techsolo
Gast 
#4 | Geplaatst: 23 aug. 2006 11:57 
Ja maar zou hem het liefst in het nederlands hebben vandaar. Dat leest gemakkelijker want 't is niet omdat ik in een 3 talig land woon... :-) Maar goed ja heb nu die van peter voor 44.5 euro op een internet boeken winkel voor mijn neus liggen. Kan die bestellen. De cx 400 B is echt gewoon een 500 B met een wat milder blok, 25kW he

Schrijver terry

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 aug. 2006 12:03 
WPHB van Honda is in het NL.
Moest je interesse hebben laat maar iets weten.

Terry

Schrijver techsolo
Gast 
#6 | Geplaatst: 23 aug. 2006 12:15 
Euh ja wat vraag je ervoor? En wil ja dat met de post versturen. Staat daar alles in? Want niet al die boeken blijken het zelfde te zijn. 't Is dat ik zoveel aan die motor ga doen dat zo'n boek echt onmisbaar is.

Schrijver terry

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 23 aug. 2006 12:31 
Vanwaar ben je ergens ?
De orginele boeken hou ik liefst zelf bij, copies geen probleem.

Schrijver techsolo
Gast 
#8 | Geplaatst: 23 aug. 2006 12:35 
Kapellen Noord Antwerpen

Schrijver terry

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 23 aug. 2006 12:43 
Kom gerust nekeer kijken.
Buiten boeken heb ik nog het één en ander liggen van cx.
Antwerpen - E17 - Afrit Lokeren - Rcihting Dndermonde - Zele.

Stokstraat 62
9240 Zele.
Op een goed half uur ben je er, als de files in Antwerpen het toelaten.

Schrijver techsolo
Gast 
#10 | Geplaatst: 23 aug. 2006 12:56 
Met de fiets? :-) Euh ja ik was eigenlijk nog op zoek naar goede voetsteuntjes

Schrijver mvdberg112
Gast 
#11 | Geplaatst: 23 aug. 2006 15:19 | Aangepast door: mvdberg112 
Ik heb het boek van Peters en wil best een kopie van een paar paginas voor je maken, maar ik vind Peters eigenlijk niet zo duidelijk.

Voor de vorige motor gebruikte ik Haynes, en dat was 10x duidelijker. De lappen text per punt zijn bij Peters te lang en daardoor raak je het overzicht kwijt.

Maar goed, waarom print je niet een paar pagina's van die PDF uit?

Laat het maar weten als je iets nodig hebt.

Michael

PS: dit is wel een heel mooi boek voor een hele mooie prijs (als het bieden niet uit de hand loopt)
Official HONDA Shop Manual CX650 Turbo '83

of in het Nederlands:
Nederlandstalig werkplaatsboek Honda CX500 van J. Willems in Loenen

Schrijver techsolo
Gast 
#12 | Geplaatst: 23 aug. 2006 20:17 
Goed heb ze die van haynes via een internet boeken winkel gekocht aangezien ik er ook een nodig had voor een Kawasaki ZX6

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 boeken

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven