Hallo allemaal,
omdat de linker bougie toch duidelijk zwarter blijft dan de rechtse heb ik de carburateurs ook maar eens eraf gehaald.
Nog nooit zo schoon gezien, de vorige eigenaar had ze blijkbaar laten schoonmaken. Mooi, maar er zitten sproeiers 80 en 115 in. Alle boeken die ik ken gaan uit van 78 en 112, ook de reserves die ik heb zijn daarvan voorzien.
Iemand enig idee waarom die van mij anders is ? Cx500 van 78 overigens.
En als ik toch bezig ben : m'n compressie metertje komt niet onderin het bougiegat, hoe doen jullie dat ?
Nee, naar de dealer gaan is geen geldige oplossing.
Dank, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰